Seekly ingår samarbete med Stampen Media Group

Skrivet av Oscar Meivert den 27 juni 2017
Som ett led att bli Sveriges största nöjesplattform för lokala event, aktiviteter och erbjudanden, ingår nu Seekly ett samarbete med Stampen Media Group, en utav Sveriges största mediekoncerner.

Vi är väldigt glada över detta samarbete där Stampen Media Group såg ett behov och beslutade sig för att använda Seeklys teknik på deras sajter. Nu kan vi nå ut med fler event, aktiviteter och erbjudanden tillsammans med en stark samarbetspartner och bidra med ytterligare värde till Stampens besökare. Först ut bland titlarna är Bohusläningen, TTELA, Strömstads Tidning och Hallands Nyheter.

Då Stampens titlar främst finns närvarande längs med Sveriges västkust är det ditåt vårt fokus nu kommer att ligga, men vi välkomnar även andra mediehus eller liknande aktörer som ser ett behov av att kunna ge ett mervärde till sina besökare på sina sajter, likt Stampen.

Så här säger Stampen Local Medias Digitala Försäljningschef, Henrik Carlsson om samarbetet:
”Vi har valt SEEKLY då vi såg ett behov av ett modernt kalendarie som håller måttet för 2017. Det började som en tanke att kunna ta en väldigt populär printprodukt (sommarbilaga) och göra den digital. För att lyckas med en sådan produkt så behövs en aktivitesguide som uppmanar och guidar våra läsare till olika aktiviteter med möjlighet att kunna följa och dela aktiviteter samtidigt som man skall bli påmind om aktiviteter man gillar så att man inte att riskerar att missa dem, precis en sådan produkt som SEEKLY är, så valet var lätt! Nu hoppas vi på goda resultat som gör att vi kan använda denna produkt i vår dagliga portfölj samtidigt som den skall skapa en tätare närvaro på våra sajter hos våra läsare”.

Är du intresserad av att veta mer, eller vill ansluta dig till Seekly som samarbetspartner för att skapa värde för dina besökare? Kontakta Oscar Meivert på oscar@seekly.se för mer information.

Glöm inte att ladda hem vår app!

Kommentarer inaktiverade.